QRAFİK REKLAM

Qrafika nədir? Qrafik şəkil səthdəki bir görüntüdür. Diaqramı hansı elementlər təşkil edir? Yazıdan, rəngdən, illüziyadan ibarətdir. Həyatımızda hansı cədvəllər var? Həyatımızda qrafika olaraq təyin edə biləcəyimiz bir çox nümunə var. Bəziləri; Bunlar xəritələr, diaqramlar, fotoşəkillər, rəsmlər və digər şəkillərdir. Dizayn nədir? Layihənin quruluşu özü olmalıdır və planlaşdırma geridə olmalıdır. Nəticə olaraq, layihə hərəkəti qurulan quruluşun təşkili ilə əlaqəli bütün fəaliyyət növlərini əhatə edir. Tətbiqi dizayn şöbələri üç əsas bölmə üzrə toplana bilər: Sənaye Dizayn, Ətraf Dizayn və Qrafik Dizayn. Qrafik dizayn nədir? Qrafik dizayn vizual ünsiyyət sənətidir. Onun ilk funksiyası mesaj göndərmək və ya məhsul və ya xidməti tanıtmaqdır. Dizayn bir problemi həll etmək deməkdir. Qrafik dizayn problemi həmişə ünsiyyətdir. Dizaynerin əsas vəzifəsi nədir? Qrafik dizayneri ümumiyyətlə oxunan və baxılan şəkillərin dizaynına cavabdehdir. Dizayner Müvafiq məlumatları müasir üslubda və müasir alətlər və materiallar ilə təqdim etməlidir. Bu səbəbdən də həyatları boyu onların yeni istiqamətləri, texnoloji ixtiraları və bədii, fəlsəfi, siyasi, sosioloji və s. Problemləri izləmək üçün diqqət göstərilməlidir. Dizayn prosesi haqqında? Dizayn prosesi belədir. - Problemin təsviri - Məlumat toplamaq - Yaradıcılıq və ixtira prosesi - Çözüm axtarın - Tətbiq - Reklam haqqında! .. Hədəf auditoriyasına ödənişli bir məhsul, xidmət və ya bir fikir təqdim etməyə yönəlmiş bütün hərəkətlərə reklam deyilir. Bir məhsulu və ya xidməti tanıtmaq üçün istifadə olunan bütün audiovizual rabitə vasitələri media adlanır. Hədəf auditoriyasına çatmaq üçün reklam verən; Qəzet, radio, televiziya, kino, jurnal, kitab, afişa, reklam lövhəsi, broşür, kataloq və əlbəttə ki, kompüter və internet texnologiyalarından istifadə edir. Reklamın məqsədi haqqında! .. Ən sadə formada, reklamın əsas məqsədi; malların və ya xidmətlərin satışına təsir göstərir. Bundan əlavə, hər bir reklam beş başqa məqsədə xidmət edir. 1. Diqqət! 2. Həyəcan! 3. İstək yaradın! 4. Motivasiya və inandırma! 5. Məhsul və ya xidmətin necə və harada alınması barədə məlumat vermək ...

Copyright 2020. Reklamevi.az. All rights reserved.

bt_bb_section_top_section_coverage_image
bt_bb_section_bottom_section_coverage_image